AC - mozilla

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Czw, 4 Gru 2003, 09:13:23 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 04 of
December 2003 08:51, Tomasz Wittner typed:

> O - to ciekawe, co piszesz.

Przynajmniej tak było jak ostatni raz instalowałem ją bez katalogu
~/.mozilla, czyli jakiś czas temu.

> I co i jak tym chown -R zrobisz? IHMO trzeba się pofatygować do kodu
> mozilli, albo zgłosić im buga.

Najpierw trzebaby sprawdzić, czy tak dalej jest.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery