bind + linux-2.6 (nie znam C:()

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 5 Gru 2003, 03:48:17 CET

Użytkownik Tomasz Wittner napisał:

> ZTCP: modprobe capability

I już!
DZIĘKUJĘ.
A to, żeby nie było, że jestem niewdzięczny ;).
Jeśli używasz 2.6.
ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/
Znajdziesz tam kernela test11 z dodatkami - jeszcze tylko ltmodem mi został z bajerów.
To oczywiście na desktop - dodatki są właśnie na workstation - lirc, supermount, pktcdvd, i kamera qc-usb kolor.
Łat oczywiście sam nie napisałem - ale testuję to drugi dzień i wszystko oprócz kamey (nie mam) działa.
Poza tym wszystko, co było w distro wcześniej też tam jest - ot pasożytuję.
WK