PLD + Adaptec 1210SA

Papa awid w poczta.onet.pl
Pią, 5 Gru 2003, 14:23:18 CET

Hello Jaroslaw,

JD> Jesli na plytce sa sterowniki do RH to trzeba pogrzebac w tym pliku i
JD> zobaczyc do jakiego jadra i sprobowac zaaplikowac do PLD. Dobrze ze sie
JD> nie dalem wpuscic w takie rozwiazanie (mialem do wyboru SCSI lub SATA :)

...hm też tak wymyśliłem. modułów jest w pi...u więc wziąłem najwyższy
dla 2.4.20-8 do 4Gb ramu i sru go do /lib/modules a tu zonk:

depmod -a
depmod: *** Unresolved symbols in /lib/modules/2.4.20-8/kernel/drivers/scsi/aacraid/aar1210.o.gz

no i wygląda na to że jestem d... A propo's scsi2sata jednak jest
poważna różnica w cenie na- a w wydajności na+ (dla scsi).Niestety
google milczą na temat aar1210.

Może jeszcze jakieś pomysły?. Jakś alternatywa Promise na SATA czy cuś?

PS
Pod RH 80 oczywiście działa ok.

Best regards,
                         mailto:awid w poczta.onet.pl