Pomocy - e2fsprogs się nie buduje.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pią, 5 Gru 2003, 14:34:30 CET

Tomasz Rutkowski wrote:

> Z przykrością musze stwierdzić, że nie działą to poprawnie.
> Kernel ładnie startuje tc też działa ale sieć już nie.
> Jest konflikt kernela z iptables. Przez co te drugie nie da się
> zainstalować.
>
> Acha robiłem przejście z 2.4.20-9 cięciwy ale skończyło się powrotem
> do starego jajka.

Nie wiem w czym dokładnie jest problem ale obszedłem to tak:
zbudowałem sobie:
kernel bez smp i dokumentacji
iproute2 bez dokumentacji
iptables bez patchedkernel i dokumentacji
wrzuciłem to wszytsko do katalogu i dałem jego ścieżke przed venco i
ładnie teraz chodzi net

Dzięki za reszte pakietów bo nie mogłem ich zbudować.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937