iptables dla kernela 2.4.23

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.net
Pią, 5 Gru 2003, 14:40:31 CET

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 5 grudnia 2003 (14:30:54) można przeczytać:

TR> Miałem to samo. Chodzi tu o jakieś patche kernela ale nie wiem jakie
TR> (chodź budowałem dystrybucyjny).
TR> By to obejść daj:    --without patchedkernel
TR> (less iptables <- opcja na samem górze).

Ja w międzyczasie rozwiązałem to inaczej: skopiowałem odpowiednie
pliki z katalogu w którym budowany był kernel (AFAIR ipt_IMQ.h
ipt_REJECT.h). Trzeba by kernela poprawić...

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.net