jakie linuxy??

Rafał Majewski raaf_m w tenbit.pl
Nie, 7 Gru 2003, 13:26:42 CET

Marteen wrote:

>hehe... pld odpada w tym przypadku bo nie ma oficjalnej wersji z jajem 2.4.x
>a naprawde mi sie nie chce bawic w instalacje i aktualizacje i takie tam
>kombinowanie zeby to dzialalo... Po prostu ma to dzialac od zaraz..
>
>M.
>

>_________________________________________
>http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy
>
>dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
>podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
>		http://pld-linux.org/FAQ/

polecam Mnadraka 9.2 lub 9.1 jest  w nim wszytsko czego potrzebujesz,
tylko jest taka rada lepiej sciagnac sobie paczki tgz ze stron
1. openoffice 1.1 -  http://www.ux.pl/openoffice/?page=download
2. mozilla 1.5  -  http://www.mozilla.org
3. flasha z  http://macromedia.rediris.es/site_ri.html i sobie go zlinkować

a jesli chodzi o graficzna strone to polecam gnoma jest sliczny, poza
tym zapraszam na gg lub jabbera

pozdrawiam
--

Rafal Majewski
gg: 4074106, jabber: raaf_m w jabber.org