Skuteczno¶æ mks_vir

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 7 Gru 2003, 13:36:06 CET

U¿ytkownik Michal Kochanowicz napisa³:
> Hej!
>
> O d³u¿szego czasu dostajê olbrzymie ilo¶ci jakiego¶ Windowsowego robala,
> czasami nawet ponad 100 jednego dnia.
>
> Chcia³bym zintegrowaæ mks'a z exim'em w celu bezwarunkowego wywalania
> wszystkich maili z robalami / wirusami. Czy da siê to zrobiæ w miarê
> prosto, bez rze¼bienia? Zaznaczam ¿e nie chcê dostawaæ maili z wyciêtymi
> wirusami, tylko chcê ¿eby takie maile by³y wogóle usuwane lub
> ewentualnie jako¶ tagowane.
amavisd-new - z postfiksem robi to defaultowo, nie wiem jak dzia³a z eximem.
amavisd-exim - nie wiem jak dzia³a.

--
Wies³aw Kierbed¼
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl