logowanie samby

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 7 Gru 2003, 19:02:38 CET

hejka

chciałbym logować co kto robi na moich zasobach udostępnianych przez sambę na
serwerze.. chodzi mi o to, że ktoś zaczął sobie kasować pliki z upload zanim
ja je zdążyłem przenieść.. chcę takiemu "komuś" zrobić "dobrze"..

moja samba 2.2 ma parametry odnośnie logowania takie:

log file = /var/log/samba/%I.log
log level = 2

to całkiem ładnie loguje co się dzieje, loguje odczyty plików ale nie loguje
kasowania plików.. gdy dam log level 3 to przy odczycie pliku do logów co
sekundę trafia o tym informacja.. więc logi się robią DUŻE. ;-)

sprawdzam teraz jak to się będzie zachowywało na sambie 3.x (kompiluje się)
oraz googluję, ale może ktoś umiałbym na szybko pomóc ?
chcę logować usuwanie oraz tworzenie plików, nie tylko ich odczyt...

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]