jakie linuxy??

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 7 Gru 2003, 13:46:13 CET

Dnia niedziela 07 grudzień 2003 13:02, Marteen napisał:

> hehe... pld odpada w tym przypadku bo nie ma oficjalnej wersji z
> jajem 2.4.x a naprawde mi sie nie chce bawic w instalacje i
> aktualizacje i takie tam kombinowanie zeby to dzialalo... Po prostu
> ma to dzialac od zaraz..

Od zaraz, czy tam od kopa, to nic porządnego nie będzie...
Instalacja Ra + jakieś 2.4 to taka dla Ciebie kombinacja?
Chyba przesadzasz...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |