[Ac] useradd -m

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 10 Gru 2003, 10:01:04 CET

On Wed, Dec 10, 2003 at 09:53:33AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> ZTCP to nowe shadow, w ktorych pozabraniano tego i owego.
> Skadinad slusznie, bo zbior programow robiacych problemy
> przy loginach z kropka nie jest zbiorem pustym
> (adasi: to dla Ciebie taka dziwaczna formułka).
>
> Z pamieci to: chown glupieje na chown jan.kowalski plik,
> bo mysli ze kowalski to grupa, niektore MTA nie potrafia
> dostarczyc poczty (qmail?) itp.
>
> Czuje ze chodzi o adresy pocztowe postaci imie.nazwisko w domena ?
> Zgadlem? Jesli tak, to /etc/mail/aliases jest dobrym miejscem na to.

Wyczucie dobre :) tak też myślałem, zrobię to aliasami tylko jak się
ktoś uprze że skrzynki jan i jan.kowalski to mają być niezależne konta
to chciałbym wiedzieć gdzie się to ograniczanie na login z kropką w
nazwie ustawia (zmienia).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user