Apache + mod_bandwidth + mod_vhost_alias

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 10 Gru 2003, 17:41:54 CET

Dnia 10 grudnia 2003 o godzinie 15:55:58 z adresu crazy w rudy.mif.pg.gda.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

RM> A przypadkiem mod_bandwidth nie ogranicza ilosci danych po ktorych jest
RM> jakis timeout, a nie obciazenie lacza ?

Przypadkiem nie ;) Ale ten limit który ustawisz jest dla jednego
polaczenia. Wiec jak bedzie kilka polaczeń jednoczesnie to całościowy
transfer może być większy.

To o ile pamiętam tak działa. Jeśli się mylę to niech ktoś poprawi ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Pan Tadeusz zobaczył Zosię na płocie i poznał, że była dziewicą.