kernel-2.6 i reiserfsprogr

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 10 Gru 2003, 18:49:01 CET

On Wed, 10 Dec 2003, Maciej Paszta wrote:

> A no i tak dla sprecyzowania kernel-2.6.0-test11, bo test8 nie wymaga usuwania
> reiserfsprogs...

A patrzysz dokladnie co pisze kernel ??
IMHO twierdzi, ze jest w konflikcie z reiserfsprogs wczesniejszym niz jakas
tam wersja .. :)

I tak byc powinno ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}