zagubiony w czasie :]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 10 Gru 2003, 19:01:55 CET

On Wed, 10 Dec 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> 1.0 i 1.1 - nie wiem, trzebaby bluesa pytać... polecam używać /dists/ra/
> - na pewno pokazuje na właściwe drzewo pakietów.
Wlasnie. Przydaloby sie zrobic porzadek z bootkietkami i wydac ISO 1.1,
zastanawiam sie wtedy czy nie usunac/przeniesc(*) iso 1.0 (ale _samych_ iso).

A z "kwiatkow" to co robimy z aptem w Ra? Supportujemy czy wywalamy?
W tej chwili nawet sources sa niepoprawione z pld.org.pl.

> 2.0 to pieśń przyszłości.
To jest Ac. Jesli Averne mowi prawde to bootkietki sa juz prawie
gotowe i ISO mogloby byc np raz na 2 tygodnie generowana.

> Chyba warte uwagi jest /dists/ra/updates/2.4/{i686,ppc}/ z 2.4.20-11

Ktore wciaz czeka na propozycje pakietow do przebudowy
w otoczeniu 2.4. Prosby prosze formulowac w postaci:
nazwy speca i KONIECZNIE taga/brancha z ktorego mam budowac.

M.

(*) Ma ktos troche lezacego odlogiem miejsca na archive.pld-linux.org?
Tam moglyby sie znalezc:
- zdezaktualizowane pakiety z updates dla Ra
- zdezaktualizowane pakiety z Ac do momentu zamrozenia plus potem jw. dla Ac.
- iso 1.0 po wydaniu 1.1.

Comments?

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-