diff-backup -> atrybuty plików i katalogów

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 13 Gru 2003, 17:39:15 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 03:17:13PM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> Z roota nie próbowałem trenowałem na zwykłym koncie usera, mam
> rozumieć że jeśli to z roota zapuszczę to będzie ok?

A jak to sobie wyobrażasz? Użytkownik może tworzyć (dla systemu restore
z backupu to i tak tworzenie) pliki z dowolnymi uprawnieniami i dowolnym
właścicielem?

Jako zadanie domowe puść wodzy fantazji i pomyśl co by się wtedy działo
:)