Ac 2.6 iso9660

Krystian T krystian w tomczyk.civ.pl
Nie, 14 Gru 2003, 18:27:53 CET

> Dlaczego, tak jak pisałem, nie zapuścisz generate-modprobe.cconf.
> Miałbyś połowę kłopotów z głowy - tamta nvidia, też by ci się pewnie zbudowała.
>
> Ręczne wypełnianie tego nie ma sensu, ręcznie można potem to i owo usunąć, ale ostrożnie.
nie wiedziałem wcześniej, że jest coś takiego jak generate-modprobe.conf
tylko wyczytałem, że na 2.6 to zamiast modules.conf jest modprobe.conf
więc skopiowałem, ale teraz sprawdzę co się stanie.
To na dzisiaj tyle, bo juz sie o telefon dobijają :(
W poniedziałek dam znać jak poszło
Dużo się pozmieniało po przejściu na 2.6, ale podoba mi się.
Na razie dzięki.
  Krystian T.

    "Errare humanum est"