gdzie są obrazy ac?

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Nie, 14 Gru 2003, 19:03:27 CET

On Sun, 14 Dec 2003, Sławomir Sędyka wrote:

> Słabo szukałeś:
> ftp://ftp.pld-linux.org/iso/2.0/

Odpowiadam sam sobie, ale na list Rafała.

Znaczy się dobrze szukałeś, tylko za wcześnie.
Obrazy pojawiały się około południa, a nie północy ;-)

Przepraszam wszystkich za niedopatrzenie.

Tym niemniej cieszmy się nowymi obrazami iso !

--
Sławomir Sędyka