phpSysInfo

Temp temp w jeleniaplast.com
Pon, 15 Gru 2003, 09:25:54 CET

Frazir napisał "Witam
Mam takie oto pytanko: zainstalowalem se to co w temacie i nawet fajnie
ale nie daje rezultatu takiego jakiego sie spodziewalem po pierwsze w
Network Usage mam pustke jak i to ze nic nie mam w PCI Devices, a mam
tam sieciowke zreszta nie wazne najpardziej mnie interesuje cos co
graficzne na www pokaze statystyki serwera, wlasnie taki ruch pakietow
obciazenie serwerka ile akutualeni jest wysylanych pakietow sciaganych a
nawet lepiej ile aktualnie mega jest zasysane lub wysylane :)"

Fraz luknij sobie na iptraf :) Tam masz ales, pozdrawiam