instalacja na drugim dysku

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 15 Gru 2003, 09:30:37 CET

Użytkownik Michał Raś napisał:

> dzieki podziałało
> lecz nadal intryguje mnie jak zrobic PLD na dysku SM

Jeśli BIOS ma wybór dysku startowego, to podobnie, można też lilo próbować instalować w boot sektorze patycji,
niejaki BootMagic zwykle potrafi to uruchomić - ale ten układ jest najpewniejszy z tych, które próbowałem
(a gruba bym nie zamienił na żadnego innego znanego mi boot loadera).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org