Prośba o konsultacje ...

Shining Path shiningpath w o2.pl
Pon, 15 Gru 2003, 13:25:47 CET

Użytkownik Adam Jurkiewicz napisał:
> Szanowni koledzy, czy coś takiego :
> hda: task_no_data_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hda: task_no_data_intr: error=0x04 { DriveStatusError }
> hda: 3329424 sectors (1705 MB), CHS=3303/16/63
> hda: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hda: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
>
> w Waszym rozumieniu kwalifikuje już dysk do śmietnika, czy może
> jeszcze powinienem sie wsztrzymać przez kilka godzin i zobaczyć czy będzie
> tego więcej ?
> A kabelek za chwilkę wymieniam tak na wszelki wypadek ....
> [...]

U mnie takie coś powodowała uszkodzona taśma (zagięła się i widać któryś
z pinów
nie pracował prawidłowo).
Wymiana na nową rozwiązała problem.

Może spróbuj jeszcze czegoś takiego jak "Use multi-mode by default" w
kernelu:
CONFIG_IDEDISK_MULTI_MODE:
If you get this error, try to say Y here:
hda: set_multmode: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hda: set_multmode: error=0x04 { DriveStatusError }

Choć to u mnie bardzo obniżyło loty dysku przed zmianą taśmy.
Stawiam na nową taśmę.

--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
Nic tak nie zabija czasu jak konfiguracja Linuksa ;)