Prośba o konsultacje ...

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Pon, 15 Gru 2003, 13:25:33 CET

On Mon, 15 Dec 2003 13:13:17 +0100
Adam Jurkiewicz <a.jurkiewicz w herc.com.pl> wrote:

> Szanowni koledzy, czy coś takiego :
> hda: task_no_data_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error
> } hda: task_no_data_intr: error=0x04 { DriveStatusError }
> hda: 3329424 sectors (1705 MB), CHS=3303/16/63
> hda: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hda: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
>
> w Waszym rozumieniu kwalifikuje już dysk do śmietnika, czy może
> jeszcze powinienem sie wsztrzymać przez kilka godzin i zobaczyć czy
> będzie tego więcej ?
> A kabelek za chwilkę wymieniam tak na wszelki wypadek ....
> [...]

Nic to nie da, mialem to samo na nowiutkim samsungu 120G, po 2
tygodniach wysypal sie totalnie i poszedl do wymiany, jednak
optymistycznie nastawia to ze na jednym z serverow cos takiego
pojawilo mi sie kilka miesiecy temu i jeszcze dziala (jakis stary
dysk seagate), ale mam swiadomosc ze na swietach musze cos z tym
zrobic. Moze sproboj przeszukac dysk w poszukiwaniu badow.