Ac 2.6 X-y i nvidia

Pon, 15 Gru 2003, 23:57:29 CET

Użytkownik Krystian T napisał:

> Końcówka komunikatów po rpmbuild -bb kernel-video-nvidia.spec
> [...]
> + /usr/bin/make module CC=gcc INCLUDES=-O2 -march=i686 -I.
> -D__KERNEL_SMP=1 -D__SMP__ -I/usr/src/linux/include
> make[1]: Wejście do katalogu `/usr/src/linux-2.6.0'
> Makefile:391: .config: Nie ma takiego pliku ani katalogu
>
> The present kernel configuration has modules disabled.
> Type 'make config' and enable loadable module support.
> Then build a kernel with module support enabled.
>
> make[1]: *** [modules] Błąd 1
> make[1]: Opuszczenie katalogu `/usr/src/linux-2.6.0'
> [...]
Zauważyłem coś takiego - wykonaj:
cd /usr/src/linux
ln -sf config-up ./include/config/
ln -sf arch/i386/defconfig .config
Bo kernel-source masz?
Na athlonie i i586 mi się to automagicznie zrobiło, na i686 (minimalna instalacja - tylko devel) cosik nie.
Nie przestudiowałem w specu brak tego linkowania, a automatyka, która jest widocznie nie zawsze działa.
--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org