Dzwięk (jaka karta i jak ją zmusić uruchomić)

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Sob, 20 Gru 2003, 16:36:58 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Michał Raś, wystukała:

>W konfiguracji xmms'a coś namieszane, albo faktycznie nie dizałają
>sterowniki OSS. Zobacz czy mpg123 Ci coś zagra?
>Może jeszcze sprawdź to:
>[adas w dom adas]$ sudo lsmod
>Module                  Size  Used by    Tainted: P
>emu10k1                58668   1
>sound                  55880   0  (autoclean) [emu10k1]
>ac97_codec             13012   0  (autoclean) [emu10k1]
>soundcore               3908   7  (autoclean) [emu10k1 sound]
>[...]
> [...]
hmm no troszke dziwne ale ruszyło :) a czemu dziwne bo matka korki na
chwile wylaczyla oczywiscie kompy sciemnial jak i wszystko wkoło ale po
uruchomieniu dziala. nawet nie zdazylem sprawdzic twej rady ale dzieki
za wsparcie

swoja dorga nie mam KDE

--

pozdrawiam