OpenOffice.org 1.1.0 z ux.pl instalacja z PLD wersja nie tylko dla root'a

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Nie, 21 Gru 2003, 23:27:50 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Michał Raś, wystukała:
>[...]
>Przed chwilką to robiłem:
>Poprawiłem w pliku install ścieżkę:
>oo_default_prefix=/opt
>(coby mi się to zainstalowało w /opt - potem łatwo to wywalić)
>Zalogowany w X jako adas w Konsole sudo mc (ale może też być su -)
>Potem jako root install. Po skopiowaniu już jako user (adas):
>[adas w dom opt]$ cd /opt/OpenOffice.org1.1.0/
>[adas w dom OpenOffice.org1.1.0]$ ./setup
>I już :)
>
>pozdrawiam

to mi sie na tych fontach zacina :(

zreszta czy oo_default_prefix=/usr/local czy tez /opt to i tak instaluje
OOo z prawami
[root w barbarita opt]# ls -l
razem 4
drwx------    6 root     root         4096 2003-12-21 23:07
OpenOffice.org1.1.0

wiec chyba tylko (ale proponuje juz w /usr/local)
[root w barbarita local]# chmod 755 OpenOffice.org1.1.0/

wtedy juz jako user moge wejsc do katalogu i odpalic ./setup
lecz teraz dla odmiany pojawia sie okienko Script error (OK)

Michał Raś
rasiu (at) tlen.pl ; gg:191559
Czysto logiczne rozumowanie nie da nam żadnej wiedzy o realnym świecie...