gdzie są rc-scripts

Pon, 22 Gru 2003, 01:03:40 CET

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
> Osóbka znana jako Arkadiusz Miskiewicz, wystukała:

> Thx. Że już --upa już nie starcza, to zauważyłem, ale teraz zamiast --up
> ma być --update? Dobra poczytam man'a ;)

No to już nie wiem:
       --up, --update; --upa, --update-whole
           Resynchronizuj indeks pakietów z jego źródła i zweryfikuj go.

A tu ni huhu: --up, jak widać nie działa, --upa wcale :(
Dopiera --update podziałało. Ktoś przeindeksował pakiety na serwerze, czy ja
mam coś pochrzanione?

pozdrawiam