OpenOffice.org 1.1.0 z ux.pl instalacja z PLD wersja nie tylko dla root'a

Nie, 21 Gru 2003, 23:59:11 CET

Osóbka znana jako Krzysztof Kotlenga, wystukała:

> Nie jest to czasem sprawa `umask`?

Pewnie raczej kwestia zdobycia uprawnień root'a:
umask dla usera: 077
umask dla roota: 022, ale:
dla sudo i su - jest 022, a już dla Terminal - tryb administratora (nie
korzystam i pewnie dlatego nie mam takich problemów):
# umask
077

pozdrawiam