TERM; TERM=rxvt; export SET TERM=xterm-color

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Pon, 22 Gru 2003, 00:02:48 CET

Standartowo po wejsciu do PLD do konsoli mam ustawioną konsole na
echo $TERM
linux
po wejsciu do X przez startx i wywołaniu konsoli mam
[rasiu w barbarita rasiu]$ echo $TERM
rxvt
i zeby bylo mi tam wygodniej musze zawsze wpisac
[rasiu w barbarita rasiu]$ export SET TERM=xterm-color
jak to zautomatyzowac? by X wiedział ze chce kozystac z takiego ustawienia?

Michał Raś
rasiu (at) tlen.pl ; gg:191559
Czysto logiczne rozumowanie nie da nam żadnej wiedzy o realnym świecie...