wine [AC]

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pon, 22 Gru 2003, 12:02:27 CET

Dnia nie 21. grudnia 2003 15:08, Michal Kochanowicz napisał:

> Ja normalnie zainstalowałem wine z pakietu. W /usr/share/wine jest
> struktura katalogów, której można użyć jako dysk z windowsami. Ja sobie
> skopiowałem ją do ~/.wine/wine i ustawiłem ten katalog jako C:. Potem
> zainstalowałem Matlaba uruchamiając poprostu ./setup.exe (z basha,
> wewnątrz katalogu zmapowanego jako dysk w .wine/config).

A po co to kopiowałeś?
Nie mogłeś użyć katalogu /usr/share/wine???
Chyba po to został stworzony...
Ja wpisałem do ~/.wine/config odpowiednie katalogi i działa.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy