moduly w kernel2.6

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Pią, 26 Gru 2003, 16:07:13 CET

Cześć

Mam kernela 2.6 z ac-test działa właściwie poprawnie ale:
- nie ładuje mi automatycznie modułu nvidia pomimo wpisu
  w modprobe.conf (rozumiem że modules.conf jest w 2.6
  nieużywany?)
- muszę ręcznie robić mu modprobe psmouse. Co wpisać
  w modprobe.conf żeby sam ładował?
- Co zrobić aby ładował mi moduł odpowiedni dla mego
  chipsetu (via82...) ? jakieś nowe initrd wygenerować?

I z innej beczki. Nie wyłącza mi się, ogólnie mówiąc
okno overlay. A dokładniej to jak uruchomię
X'y to mam fragment ekranu w overlayu. Muszę uruchomić
xawtv i zamknąć - wtedy mi znika, ale po restartcie
x'ów ma znowu. Ktoś się z tym spotkał?

--
 KrzysiekS                          mailto:ks123 w interia.pl