Re: Budowanie pakietów - problemy

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pią, 26 Gru 2003, 01:05:07 CET

Dnia 26 grudnia 2003 o godzinie 00:40:12 z adresu pld w nius.waw.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MK> w moim przypadku dla Ra pomogło:

MK> ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/linux /usr/include/linux
MK> ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/asm-i386 /usr/include/asm

MK> Marcin.

MK> ps. of corz asm na prawidłowy arch sobie podlinkuj.

No i w moim przypadku też pomogło ;) Hehe nawet wcześniej probowałem
podobnie ale nie do końca tak samo więc bez powodzenia.

Dzieki wielkie :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Plutonowy Latoń usadził swą osobowość na pięknej klaczy.