Kernel 2.4.20-11 i586 dla Ra

Stanislaw Binczycki benek w kruk.dyndns.org
Pią, 26 Gru 2003, 10:30:13 CET

Witam,
Jeśli ktoś potrzebuje, informuje, że zbudowalem z
srpmów. Trwało to małe 12h na p233. Zmieniłem u siebie
z 2.4.20-9 i wszystko działa ok. Jak ktoś jest zainteresowany
to prosze mi podać gdzie, to wrzucić, a najlepeij byłoby
to gdzieś udostępnić publicznie, ja nie mam za bardzo
gdzie tak, żeby się ściagło z sensowną prędkością.
Całość zajmuje około 80MB.

Staszek
     Stanislaw Binczycki   nick: Benek  GG: 3074569
       e-mail: staszek77 w poczta.onet.pl.ANTI.SPAM