kernel-video-nvidia

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Nie, 28 Gru 2003, 15:07:58 CET

Cześć

Dnia 27 grudnia 2003 (22:44:59) można było przeczytać:
> Zapomniałem dodać
> kernel-2.6.0-1.9
> kernel-headers-2.6.0-1.9
> kernel-source-2.6.0-1.9

a ja to mam wszystko i mi się też nie buduje. Wcześniej dla
1.4 mi sie zbudował ładnie. Logów teraz nie zapodam bo nie mam,
ale generalnie problem był inny coś jakby mu brakowało
/usr/include/asm czy jakoś tak. I wydaje mi sie że coś mam
zrąbane z kernel-headers i source bo próbowałem zbudować ponownie
kernel-video-nvidia.src.rpm w wersji 1.4 no i klops..

Aha buduję ./builer --http -r LINUX_2_6 kernel-video-nvidia.spec czyli
chyba wsio w pariadku :)

ps. czy da się zrobić żeby wszystko, również spece szły przez http.
    Mam tak na serwerze dostępowym ustawione cbq że http ma najwyższy
    priorytet i najładniej mi sciąga.

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl