Budowanie builderem i ściąganie źródeł - nie ściąga mi.

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Nie, 28 Gru 2003, 22:33:48 CET

Witam serdecznie,

Zainstalowałem sobie pakiet pld-builder,  Ra w chroocie i chcę budować
pakiety.
Na jednej maszynie mam wszystko OK, tzn. jezeli nie ma czegoś w distfiles
to builder ściąga mi go z Sources podanego w specu.
Jednak na drugiej maszynie nie chce sciągać tylko od razu krzyczy:

# $Revision: 1.11 $, $Date: 2003/11/11 02:06:30 $
cvs server: nothing known about vpopmail-5.3.30.tar.gz
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/vpopmail/vpopmail-5.3.30.tar.g
z)

Podpowiedzcie mi proszę, co mam nie tak? Czego mi brakuje?
Nie mogę tego przeskoczyć :-(

Pozdrawiam,

Wojtek