Dwa procki

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pon, 29 Gru 2003, 11:24:26 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 29 of
December 2003 10:12, Artur Flinta typed:

> Potrzebujesz kernela z obsługą SMP oraz aplikacji które się skalują w
> środowiskach wieloprocesorowych.

To ja tak spytam przy okazji - czy odczuje duży wzrost mocy, zamieniając
jeden procesor na dwa w serwerze, na którym działają takie dosyć typowe
usługi: httpd (średnie obciążenie), mysql, postfix, qpopper, amavis,
proftpd, bind, sshd (małe obciążenie) oraz squid (duże obciążenie)? A może
lepszym (i tańszym) rozwiązaniem będzie zainwestowanie w jakiś mocny, lecz
wciąż jeden procesor? Dodam, że w tej chwili tam jest Celeron 1,7GHz, a
najprawdopodobniej będzie P4 ~2,4GHz.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery