GCC-3.3.2 problemy przy budowaniu

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 29 Gru 2003, 12:41:50 CET

On Sunday 28 of December 2003 20:03, Rad wrote:

> jak ktoś podpowiedział na liście ale jak widzę nie rozwiązuje to
> problemów z "adą" (z tego co się doszukałem reguła "gnatlib" dotyczy "ady")

do zbudowania gnat'a (kompilator ady) trzeba miec dzialajacy juz kompilator.

> Jak na razie przystępuję do budowania gcc bez ady bo chyba i tak do
> niczego nie będe jej potrzebował.

ada to jezyk do zastosowan przemyslowych (programowanie systemow
czasu rzeczywistego ze wsparciem dla wspolbieznosci), wiec raczej
nie bedziesz tego wykorzysytwal. no chyba, ze np. na uczelni do
oprogramowania jakiegos urzadzenia.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.