streamer - czy tak ma być?

PLD Linux pld_linux w op.pl
Pon, 29 Gru 2003, 12:09:16 CET

powiedzcie mi ludzie ile zgrywa sie np. plik 700 mb z tasiemki dds-3?
nie wiem co jest ale u mnie juz 2 godzine zgrywa i jest 300 mb. kumpel nagrywał ja duze szybciej. 700MB jakies 20-30minut. co jest moze czegos nie mam zaladowanego albo cos?
jego streamer to 'python' a moj to HP superstore dat 24

on nagrywa: tar -cvpf /dev/nst0 /pliki
a ja odtwarzam mt -f /dev/nst0 rewind, tar -xvf /dev/nst0.

coś źle robie? moze musze włączyc commpresion najpierw mt commpresion ???
kto się takim czymś bawił?
dodam ze streamer ma 3 miesiące, był czyszczony bo pracował a 'złych' warunkach.
tasiemka 'cleaning cardridge' tez tam była

pozdro, dzięki za odpowiedzi