Instalacja AC na dysku podłączonym po USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Gru 2003, 13:45:01 CET

Mam trochę miejsca na dysku wsadzonym w ramkę i podłączonym do laptopa po
USB (2.0, całkiem sprawnie chodzi). Postanowiłem, że zagospodaruję to
miejsce i postawię sobie na tym AC, tak dla testów. Samo montowanie root-a
z tego dysku mi pójdzie, jak sądzę (trzeba załadować usb-storage z
dodatkami z initrd, /boot będzie na dysku głównym). Tylko... czy ktoś ma
pomysł, jak zacząć samą instalację? I gdzie są obrazy z AC - pojawiały się
na liście anonse o pierwszych alfa-wersjach, ale wtedy mnie to nie
interesowało. A teraz nie mam tego w swoich zasobach. Aha - i właśnie
www.pld-linux.org zdechło.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498