wireless <-bridge-> ethernet

Paweł Czapski czapa w czapa.one.pl
Wto, 30 Gru 2003, 02:49:05 CET

Witam!

Moze juz ktos sie spotkal z problemem i mi poradzi jak zrobic?

Otoz mam radiowke (na orinoco_cs) oraz ethernet 100M. Na ethernecie mam LAN
oraz dostep do internetu (kopmuter z radiowka nie jest brama do internetu),
natomiast po radiu chcialem dolaczyc jedna osobe. Chcac podlaczyc ja tak, aby
niewidoczne bylo dla niej, ze polaczenie idzie przez radiowke, naturalnym
byloby postawic bridge pomiedzy ethernetem a wirelessem. Pytanie jak to
zrobic?

Zrobilem bridge w warstwie IP stosujac parprouted, ale zalozaloby mi bardziej
na zupelnej przezroczystosci tegoz komputera.

PS: Karta to Lucent/orinoco (przy kontrolerze CardBus bridge: Ricoh Co Ltd
RL5c475 (rev 80)) nie chciala dzialac na dystrybucyjnych 2.2.25, ani 2.4.21
(rozne wersje probowalem) na kernel-pcmcia-orinoco-0.13d-0 kompilowanych z
HEAD; dopiero poszlo na waniliowym 2.6.0.
--
Pawel Czapski
mailto:czapa(at)czapa.one.pl