wx-config w AC

marcinek marcinek w nea.pl
Wto, 30 Gru 2003, 17:22:59 CET

On Tue, 2003-12-30 at 16:14, Łukasz Maśko wrote:

> No to trzeba z CVS-u pewnie zbudować. Ja się za AC dopiero zabieram,
Uuu. za wysokie progi... Ostatecznie oszukałem go linkując
wxbase-2.4-config na wx-config, configure przeszło ale wybucha na
kompilacji. No cóż jak to mawiają starzy górale: "use the force, read
the source"...
> pościągałem obrazy. Ciekawe, na jakie schody się natknę.
U mnie poprostu nie może otworzyć /dev/hda przy fdisku. Nawet ręczny
mknod nie działa. obrazek pld-i686-20031214-CD1.iso.
Za to na jednej poszło bezbłędnie "z druta", na drugiej nie ładuje
modułu od eepro100 mimo, że taką katę wykrywa. Jak dotąd 1:1.
marcinek