GCC-3.3.2 problemy przy budowaniu

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 30 Gru 2003, 11:09:06 CET

On Tuesday 30 of December 2003 00:16, Rad wrote:

> Wnioskuję z tego, że gnat napisany jest w zasadzie. W takim razie skąd
> można zdobyć kompilator ady nadający się do zbudowania gcc z adą?

np. sciagnac z ftp pld/ac ?
ftp.pld-linux.org:/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/gcc-ada-3.3.2-0.3.i686.rpm

> Mogę dostać jakieś namiary co do powyższego? Tak się składa, że jestem
> elektronikiem i pracuję (w zasadzie zaczynam) przy podobnej tematyce.

http://www.gnat.com/
http://www.adahome.com/
na poczatku moze ci sie to przydac -> http://www.adahome.com/Ammo/cpp2ada.html
ja oprocz tego korzystalem takze z ksera (nawet je jeszcze mam)
ksiazki "ada 95" (helion).

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.