Konsole i historia zsh

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 30 Gru 2003, 23:55:37 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 30 of
December 2003 23:52, Michal Chruszcz typed:

> Przykład: wpisuję 'cd' i wciskam strzałkę w górę. Zamiast pokazać mi się
> ostatnia wklepana komenda zaczynająca się od 'cd', pokazuje mi się w
> ogóle ostatnia komenda. Tak jak w bashu.

Właśnie wpadłem na pomysł, żeby dla odmiany zamiast 'powłoki' odpalić
'konsolę linuksową' i... działa. ;-) Ale coś jest nie tak z klawiszami home
i end. Chociaż to już raczej znany problem.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery