[Ac]leafnode a leafnode+

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 30 Gru 2003, 12:45:16 CET

Dnia wto 30. grudnia 2003 01:08, undefine w aramin.net napisał:

> popsute ac/am w leafnode ktore wywalaja sie na nowszym ac/am z AC
>
> zobacz czy wyhaszowanie regenerowania ac/am pomoże.
Czyli zahaszować linię:
%{__autoconf}
???
Taki dobry to ja nie jestem...

> BTW - ja używam leafnode+ i jestem zadowolony ;)
Mieliśmy problemy z fetchnews z leafnode+.
Zdarzało się mu zawisnąć nic nie robiąc na bardzo długo.
Uruchamiał się po kilka razy.
Ginęły gdzieś wysłane przez nas listy.
Tzn. może to jakieś nie dogadanie pomiędzy kanode i leafnode bo niektóre
wysłane posty nie dochodziły zpowrotem, znaczy chyba nie były ściągane przez
fetchnews. Nie wiem o co chodzi.
Po przejściu na leafnode jestem bardziej zadowolony...

Pozdrawiam.
--
Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl