Instalacja AC na dysku podłączonym po USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 30 Gru 2003, 13:49:17 CET

Dnia poniedziałek 29 grudzień 2003 21:03, Sławomir Sędyka napisał:

> Ale działa ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/ :-)

Już ściągnąłem. Zaraz wypalę. Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498