PLD AC i HTB ??

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 30 Gru 2003, 17:52:42 CET

Dnia pon 29. grudnia 2003 23:25, Pawel Koska napisał:
> Witaj Pawel,
>
> W Twoim liście datowanym 29 grudnia 2003 (14:40:59) można przeczytać:

> Tak wiec znalazlem tego gotowca.
> Zmienilem mu tylko ETH="eth0" bo wczeniej bylo ppp0 i wydaje mi sie ze
> powinno zadzialac. Powinno ale nie dziala. Mam taki komunikat:
> root w penetrator~>./htb.conf
> Interfejs do Internetu: eth0
> Predkosc do Internetu: 112kbit
> Pasmo dla SSH, DNS: 20kbit
> Pasmo dla SMTP: 20kbit
> Pasmo dla WWW: 50kbit
> Pasmo dla FTP: 10kbit
> [...]
Pierwszy taki komunikat to jeszcze OK jeżeli odpalasz pierwszy raz, natomiast
pozostałe świadczą o tym, że coś jeszcze nie tak :) Oprócz ETH trzeba ustawić
jeszcze adresy IP, sieci itp :) Popatrz na początku skryptu na zmienne.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213