PLD AC i HTB ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 30 Gru 2003, 23:15:18 CET

Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 30 grudnia 2003 (17:52:42) można przeczytać:

> Pierwszy taki komunikat to jeszcze OK jeżeli odpalasz pierwszy raz, natomiast
> pozostałe świadczą o tym, że coś jeszcze nie tak :) Oprócz ETH trzeba ustawić
> jeszcze adresy IP, sieci itp :) Popatrz na początku skryptu na zmienne.

Ja chce korystac tylko i wylacznie ze skrytpu htb-WORLD tam sie chyba
nie ustawia adresow IP, tylko moj interfejs sieciowy.

Wiec zrobilem tak, zmienilem tylko z ppp0 na eth0, odpalam i mam:
root w penetrator~>./htb-WORLD
Interfejs do Internetu: eth0
Predkosc do Internetu: 112kbit
Pasmo dla SSH, DNS: 20kbit
Pasmo dla SMTP: 20kbit
Pasmo dla WWW: 50kbit
Pasmo dla FTP: 10kbit
Pozostale pasmo i max. pozostałego pasma: 12kbit 56kbit
RTNETLINK answers: Invalid argument
RTNETLINK answers: Invalid argument
RTNETLINK answers: Invalid argument
RTNETLINK answers: Invalid argument
RTNETLINK answers: Invalid argument

Ale googlowalem troszke i znalazlem takie male cos ze trzeba zamienic
plik /sbin/tc na ten z:
http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/v3/htb3.6-020525.tgz

Tak wiec to robie i jest to samo :-(
Moze ja cos spieprzylem, nie wiem. Moze powinienem jakis nowy kernel
wpakowac ?? Moze na 2.6 bedzie dzialalo ?? Tylko czy musze budowac ten
kernel ?? Moze Pan Cieciwa bedzie budowal kernel 2.6 dla mas, jak to
mialo miejsce z 2.4 ;-)

No ale fakt jest faktem ze cos mi nie dziala.
A moze to byc przyczyna, ze ruch na moim eth0 jest ponad 2Mbit, a ja
mu podaje wartosci 112kbps ??

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl