k3b i kolejna nerwica :D

Śro, 31 Gru 2003, 00:55:59 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:
> [adas w dom adas]$ cdrecord dev=/dev/hdh -msinfo

[adas w dom adas]$ cdrecord dev=/dev/hdh -msinfo
cdrecord: Read-only file system. Cannot open '/dev/hdh'. Cannot open SCSI
driver.
cdrecord: For possible targets try 'cdrecord -scanbus'. Make sure you are
root.
cdrecord: For possible transport specifiers try 'cdrecord dev=help'.

> Jeśli mogę prosić.
Nie ma sprawy, acz emulację scsi - wyłączyłem przed poprzednim postem.
Normalnie korzystam z ide-scsi i XCDroast (a ten bez ide-scsi tragicznie
długo wykrywa urz. ATAPI) i k3b (od niedawna) ;-)

> A jeśli używasz k3b, to baardzo by było fajnie:
> Nagrać sesję w multisesyjnym cd i spróbować dograć.

To popróbujemy:
Nagrałem coś w multisesji i dupa:
- mogę to zamountować w nagrywarce
- mogę też w DVD
- ale już k3b się pluje przy próbie wykonania "Import session" (po
wybraniu /dev/hdh):
Nie można zamontować urządzenia.
Otrzymany komunikat błędu:
HL-DT-ST CD-RW GCE-8520B