k3b i kolejna nerwica :D

Śro, 31 Gru 2003, 02:25:56 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> To mi na tyle dobrze działa, że bidnego xcdr odstawiłem na razie - tylko
> to multisession.

Uhm. Na ide-scsi mi to też działa bez problemu...

> Jest i działa nawet - tu korzysta zdaje się z libk3bdevice (nie jestem
> pewien) - w Twojej wersji jeszcze tego nie ma.

OK

> Przepraszam to się nazywa "Show Debugging Output" - w guzik w okienku
> nagrywania (tym z termometrami).

Aha. Tylko, że ja do tego miejsca nie dochodzę. Działa nagrywanie pierwszej
sesji - jest OK (no to nie ma po co męczyć debuga) A potem wali się jak
chcę odczytać sesję (a to już nie w tej ramce od nagrywania)...

pozdrawiam - teraz już na pewno mnie nie będzie (spać)