k3b i kolejna nerwica :D

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Śro, 31 Gru 2003, 01:09:13 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

>[adas w dom adas]$ cdrecord dev=/dev/hdh -msinfo
>cdrecord: Read-only file system. Cannot open '/dev/hdh'. Cannot open SCSI
>driver.
>cdrecord: For possible targets try 'cdrecord -scanbus'. Make sure you are
>root.
>cdrecord: For possible transport specifiers try 'cdrecord dev=help'.

To samo - ATAPI trzeba wymusić - dodaj w /etc/cdrecord.conf
CDR_DEVICE=ATAPI:X,X,X - to rozwiązuje część problemów.

>Nie ma sprawy, acz emulację scsi - wyłączyłem przed poprzednim postem.
>Normalnie korzystam z ide-scsi i XCDroast (a ten bez ide-scsi tragicznie
>długo wykrywa urz. ATAPI) i k3b (od niedawna) ;-)

>To popróbujemy:
>Nagrałem coś w multisesji i dupa:
>- mogę to zamountować w nagrywarce
>- mogę też w DVD
>- ale już k3b się pluje przy próbie wykonania "Import session" (po
>wybraniu /dev/hdh):

Tego nie mogę znaleźć w tym snapshocie z wczoraj - pierwsza różnica?
Jak to się robi, może coś przeoczyłem.

>Nie można zamontować urządzenia.
>Otrzymany komunikat błędu:
>HL-DT-ST CD-RW GCE-8520B

To samo - a zajrzyj jeszcze w debuging info - tam pokaże komendę, jaką
wykonał.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org