k3b i kolejna nerwica :D

Śro, 31 Gru 2003, 02:19:12 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Nie do końca mnie zrozumiałeś - wpisz to i wtedy:
> cdrecord -msinfo - bez podawania urządzenia - cdrecord wówczas czyta
> swój konfig i stamtąd się dowiaduje o ATAPI.
OK - mam:
[adas w dom adas]$ cdrecord -msinfo
cdrecord: No disk / Wrong disk!

Obojętnie czy Twój konf, czy mój (trwa to wieki); czy płyta multisession czy
jakaś oryginalna - zawsze ten sam komunikat.

> Swojego confa załączam, a do k3b właśnie próbuję wcisnąć workaround.

Cokolwiek by to nie znaczyło:
pozdrawiam i idę spać ;-)