k3b i kolejna nerwica :D

Śro, 31 Gru 2003, 01:40:11 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> To samo - ATAPI trzeba wymusić - dodaj w /etc/cdrecord.conf
> CDR_DEVICE=ATAPI:X,X,X - to rozwiązuje część problemów.

OK. Tylko, że jak pisałem wyłaczyłem ide-scsi na chwilkę... Więc jest sens
to wpisywać? Ale OK: dopisałem ATAPI:0,0,0 i dalej mam tak:

[...]

root, nie root - jeden czort :-(

> Tego nie mogę znaleźć w tym snapshocie z wczoraj - pierwsza różnica?
> Jak to się robi, może coś przeoczyłem.

Project-->Import session
O ile wybrałeś wcześniej "Data CD"

> To samo - a zajrzyj jeszcze w debuging info - tam pokaże komendę, jaką
> wykonał.

Gdzie jest to debugging info?
Jakoś w parametrach k3b nie widzę - w logach mam szukać, czy jakiegoś strace
puścić?

pozdrawiam