k3b i kolejna nerwica :D

Śro, 31 Gru 2003, 02:11:27 CET

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> [...]
To mi na tyle dobrze działa, że bidnego xcdr odstawiłem na razie - tylko
to multisession.

Jest i działa nawet - tu korzysta zdaje się z libk3bdevice (nie jestem
pewien) - w Twojej wersji jeszcze tego nie ma.

Przepraszam to się nazywa "Show Debugging Output" - w guzik w okienku
nagrywania (tym z termometrami).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org